Retouren

Vanuit Comfort Air proberen we je zo goed mogelijk te adviseren over de beste producten voor een gezond en comfortabel binnenklimaat voor de door jouw gewenste ruimte. Tevens zijn wij continue bezig met het verbeteren van jouw online shopervaring. Het kan voorkomen dat een item niet helemaal naar wens is. Om jouw feedback en/of tips over de collectie zo goed en snel mogelijk te kunnen verwerken en de redenen van jouw geretourneerde bestellingen inzichtelijk te maken, wordt er verzocht per omgaande jouw retour online aan te melden. Het aanmelden en terugsturen van de retour kan binnen 30 dagen kosteloos na het plaatsen van jouw order. Gebruik bij het terugsturen van je pakket het meegestuurde retourlabel van DPD en geef je pakket af bij een DPD Servicepoint naar keuze.

Hoe meld je een retour aan?

Het aanmelden van jouw retour kan gemakkelijk via een paar stappen online via jouw eigen Comfort Air account. Volg vervolgens gemakkelijk onderstaand stappenplan voor orders binnen Nederland.

LET OP: Na goedkeuring van je retour krijg je een retournummer (beginnen met RR) via de mail. Let op dit nummer moet zowel op jouw retourformulier als op het DPD-retoursticker worden geschreven. Zonder retournummer kan jouw retour helaas niet in behandeling worden genomen en zal er geen creditering plaats vinden. Bij de bestelling is een pakbon geleverd met hierop de bestelde goederen.

Wie betaalt de retouren?

  • Ben je van gedachten veranderd en wil je de bestelling herroepen? Dan worden voor een retour met een minimale gezamenlijke netto artikelwaarde van € 75,- verzendkosten in rekening gebracht. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van het gewicht van het retourpakket. Bij een retourzending met een waarde boven de € 75,- zijn de verzendkosten voor onze rekening.
  • Bij garantiegevallen of verkeerd geleverde producten nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Ons retouradres is:

Comfort Air B.V.
t.a.v. Retour order (ordernummer)
Molenraai 12
9611 TH Sappemeer